Veelgestelde vragen
U kunt ons een e-mail sturen naar info@suitbag.nl. Onze klantenservice helpt u graag verder met al uw vragen!
Nee
Sommige van onze producten worden vanuit Nederland verzonden, terwijl andere vanuit China worden verzonden. Vanuit welk magazijn wij uw producten verzenden, kan variëren op basis van voorraadniveaus en vraag. Voor volledige transparantie: onze producten worden niet in Nederland gemaakt, maar over het algemeen in China. Dit zorgt ervoor dat u de beste producten tegen de best mogelijke prijzen krijgt.
Betaalmethoden:
- Visa
- Mastercard
- American Express
- Maestro
- Google Pay
- Shop Pay
- Apple Pay
Omdat we ernaar streven om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, moet u eventuele wijzigingen/annuleringen binnen 15 minuten na het plaatsen van de bestelling aanvragen. Na deze termijn worden bestellingen automatisch in ons systeem verwerkt en worden verzoeken na deze termijn geweigerd. Uw bestelling kan na ontvangst worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling.
Ja, alle geplaatste bestellingen worden snel en gratis geleverd.
Alle bestellingen worden verwerkt en verzonden vanuit ons magazijn. Houd rekening met extra tijd voor de verwerking van uw bestelling tijdens feestdagen en uitverkoopperiodes. Wij verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen na de besteldatum verwerkt en de dag na de verwerkingsdag verzonden. Houd er rekening mee dat wij in het weekend niet verzenden.
Als u uw bestelling niet binnen 30 dagen na verzending ontvangt, komt u in aanmerking voor een volledige terugbetaling.
De prijzen op onze website zijn belastingvrij in euro's, wat betekent dat u mogelijk invoerrechten en belastingen moet betalen wanneer u uw bestelling ontvangt. Invoerrechten, heffingen en aanverwante douanekosten kunnen in rekening worden gebracht wanneer uw bestelling op de eindbestemming aankomt. Deze worden bepaald door uw lokale douanekantoor. De betaling van deze kosten en belastingen is uw verantwoordelijkheid en wordt niet door ons gedekt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douane in uw land. Neem voor meer informatie over de kosten contact op met uw lokale douanekantoor.
Neem contact met ons op via info@suitbag.nl
Neem contact met ons op als u onjuiste, ontbrekende en/of defecte artikelen hebt ontvangen. Vermeld bij ontvangst van uw pakket uw bestelnummer, foto's van het artikel/de artikelen en alle relevante referenties. We zullen ons uiterste best doen om uw zaak zo snel mogelijk op te lossen.
Alle terugbetalingen worden bijgeschreven op uw oorspronkelijke betaalmethode. Als u met een creditcard of betaalkaart hebt betaald, worden terugbetalingen binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of de annuleringsaanvraag naar de kaartuitgevende bank gestuurd. Neem contact op met de bank die de kaart heeft uitgegeven als u vragen heeft over wanneer het bedrag op uw rekening wordt bijgeschreven. Als u nog geen terugbetaling voor uw retourzending heeft ontvangen, kunt u het volgende doen: Neem contact op met de bank/creditcardmaatschappij. Het kan even duren voordat de terugbetaling op uw rekening wordt bijgeschreven.